Välkommen!

Känner mig duktig idag..

Publicerad 2010-04-29 12:11:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Idag är en sån dag då jag känner mig glad, lycklig, duktig o pepp...

Började dagen med att tvätta och att sotera mina gadrober.. varför ha massa kläder som jag inte använder liksom, när det finns andra som är i mer behov av dom?.. dessutom så kanske man snart inte kan ha alla gadrober för sig själv o fylla upp med bara sina egna saker?.. tihi ..

Har även gått igenom alla mina utgifter o inkomster under detta året o soterat massa papper :) Hehe.. känner mig som sagt pepp o duktig :D

Just nu sitter jag och äter lite fiskgratäng för att snart gå och fixa iordning mig lite och sen ner o hämta upp allt från tvätten.. sen kommer mamma, jag ska nämligen vara på sjukhuset vid två.. sen ska jag möta upp min Andreas när han slutar jobba så ska vi åka o göra nåt.. hmm kolla tapeter? Kolla möbelaffärer? hehe vi får se.. nåt ska vi iaf göra :)

Jag hoppas på en fortsatt bra dag och att jag fortsätter vara såhär possetiv o pepp hela dagen :D

Kram Kram på er

Kom ihåg.. KÄRLEK kan göra mycket med en människa ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela