Välkommen!

Lämnat landet..

Publicerad 2010-04-02 16:53:00 i Familjen betyder allt!

Hej Hej

 


Nu har my love lämnat Sveriges gräns så nu är det tyst i mobilen :( Men han ringde iaf o pratade innan dom passerade gränsen hihi.. gull..  Känns tomt redan.. hmm.. men är hos föräldrarna med familjen o har det hur bra som helst..


Ikväll börjar Talang 2010 så vi ska äta god middag (mammas stuvade makaroner o korv, gott gott) och sen titta på talang o bara mysa och ta de lungt.. härligt värre.. vore ju dock inte fel att ha nån o hålla i sin hand ;) Tihi..


Igår firade vi David som fyllde 30.. GRATTIS till den snyggaste 30 åringen iår.. hehe.. :P Så Andreas och jag hade gjort en stooor smörgåstårta som David älskar, så det åt vi igår kväll när bror o David kom hem, super gott var det :)

 


Hmm vad händer mer? Inte mycket.. blir nog en lugn vecka nästa vecka, ska på lönesamtal och till psykologen.. är nog allt jag har planerat veckan som kommer.. så får se vad som händer, nån som har något förslag?! Tror jag ska åka hem och hämta min dator sen så jag kan uppdatera med en bild-bomb.. bor ju hos mamma o pappa i helgen då mormor o morfar bor i min lilla lya :D

 


Nee nu ska jag gå o vara lite social.. ville bara meddela att jag lever ;) Är ju lite dålig på att uppdatera nu för tiden.. jag undrar varför ;P Kanske för man skaffat sig ett liv? :P

 


Kram Kram TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela