Välkommen!

Lämnat mig...

Publicerad 2010-04-05 10:57:00 i Familjen betyder allt!

Hej hej..

Nu har min kära bror och David lämnat oss här i skogen för att åka till Davids föräldar en runda.. Davids pappa fyller år idag.. GRATTIS till honom :)

Sitter här med Kusin och har spelat yatzy (jag förlorar hela tiden mot henne).. nu sitter vi och väntar på att mormor o morfar ska komma hit så vi får lite frukost, sen kommer även faster o Tommy hit och fikar sen ska mormor morfar och Michaela åka hem dom också :( Kommer bli tomt.. alla lämnar mig :P haha illa..

Igår var jag brossan David och Michaela på kosta-outlet.. hittade inget spec mer än en dieseltröja som jag köpte och foundation.. sen var vi även och hälsade på Yvonne i hennes nya lägenhet.. jätte fint och som vanligt skönt/trevligt att träffa henne..

Annars händer inte så mkt.. tänkte ta och uppdatera me lite bilder här igen i nästa inlägg.. tycker dock att ni är dåliga på o kommentera.. skärpning på de ;)

Vad ska ni alla göra idag da?

Kram Kram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela