Välkommen!

Psykologen..

Publicerad 2010-04-08 16:44:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Tjena.. dax för lite uppdatering kanske..

Varit iväg hos frugan idag igen o käkat frukost o umgåtts lite.. trevligt.. sen rullade bilen vidare till chefen för att ha lönesamtal.. det gick bra, han hade inget att klaga på inte :D tihi.. kom överens om att jag får åka till jobb o hälsa på, följa med på några ärende eller göra vad jag vill under tiden som jag är sjukskriven.. för att komma ut i det sociala.. så det blir nog o vara några gånger på jobb iaf innan jag börjar jobba, så slipper jag känna paniken också..


Sen rullade bilen vidare hem igen.. sen till psykologen.. var inte lika mkt skratt där idag om man säger så.. men vi pratade massa om mina ångest-attacker som kommer mer och mer.. så vi ska försöka så jag får träffa psyk läkare snabbare än vad det var tänkt för att kolla över min medecinering.. behöver nog öka dosen iaf.. suck..

Troligen är de så att jag är för stressad och därför får mina anfall.. så pratat lite om hur jag ska jobba med att motarbeta detta, därav bla att åka till jobbet och vara med där lite nu när jag e sjukskriven..

Så vi får se hur det går med allt..

Just nu håller jag på o dona här hemma så jag får iordning, tvättar gör jag också igen så nu e de inte mkt kvar.. skönt att ha allt rent sen :D hehe.. Imon bär de av till Yvonne o hälsa på.. o sen är det Lördag.. ÄNTLIGEN Lördag.. tror ni nån längtar? ;) Tihi..

Nee ska nog gå o ta tag i disken..

Kram Kram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela