Välkommen!

Samtal..

Publicerad 2010-04-07 20:49:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Ja för idag ringde min älskling och jag blev väldigt förvånad o väääääldigt glad.. han ville höra min underbara röst.. sötaste killen.. åhh saknar honom som attans..

Annars har dagen varit bra, mötet på jobbet var rätt lugnt, ändå så var jag helt slut efteråt.. sen har jag umgåtts me frugan.. alltid trevligt :D Spelat massa omgångar yatzy haha.. och där märkte man min saknad av Andreas, då vi efteråt la märke till att jag skrivit A på nästan alla omgångar istället för J (jessica) hahahaha.. de var lite komiskt..

Snart blir de faktiskt sängen för min del.. ska på lönesamtal till chefen.. och innan dess så ska jag till frugan o käka frukost så jag måste åka och handla de också på morronen.. hehe.. sen efter mötet blir de till psykologen sen till Lisa troligen.. så fullt upp imon också..

Nee nu börjar mina tabletter verka så är bäst att sluta skriva och säga god natt istället..

KramKram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela