Välkommen!

Skadad..

Publicerad 2010-04-15 13:08:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Hej på er... varit dålig på o uppdatera lite nu igen :P  Har inte riktigt tid o ork till det..

Så vad har hänt tro? Joo, numera bor ju Andreas här tillfälligt.. ler.. funkar hur bra som helst och det är helt underbart att dela boende med min älskling :D Tihi..

Hans katt har även flyttat hit, det går väl inte så jätte bra  med Tessie, men idag gör dom framsteg iaf efter att ha bråkat inatt så att Wisky högg Andreas i handen för han hade fastnat i mitt bord.. så just nu e Andreas hos läkaren.. stackars mitt hjärta..

Skada sig gör man sig tydligen i denna lägenheten.. i förgår innan jag skulle till Kalmar och fika med Jenny (vilket var väldigt trevligt) så skulle jag diska och ett glas gick sönder, skar mig rejält och de bara pissade ut blod.. men jag plåtstrade om de o satte masssa bandage o tryck runt för att få stopp på blödningen sen drog jag in till Kalmar.. visst hade jag ont, men sen blev det värre och värre och  när jag körde hem kunde jag knappt växla med handen..

Väl hemma så donade jag lite och vilade och plåstrade om handen igen eftersom de blött igenom hela skitet, sen kom mamma, Elin och Lowa på besök.. mycket trevligt, Lowa hon bara växer :) Jätte kul o träffa dom, vi måste bättra oss på att ses oftare vännen!!! Hon fick även träffa Andreas och pappa en snabbis när dom kom hem från jobbet..

Fick mer ont under kvällen, natten var hemsk.. mamma tyckte redan när det hände att jag borde ha åkt till doktorn, men jag todde ju inte att det var så farligt.. men sen igår åkte jag till doktorn iaf eftersom jag hade så sjukt ont.. han tyckte jag var dum som inte åkt dit direkt för de hade behövts sy men nu var de för sent.. så dom tejpade ihop det så gott det gick och plåstrade om det, jag hade tydligen väldig tur att jag inte hade förlorat känseln.. hmm.. så tur i oturen är det man kallar sånt va? Så fick jag stark pencilin som jag nu ska gå på i tio dagar :/ Suck.. det  var  tydligen jätte viktigt när man skurit sig på dom ställen som jag gjort, plus att det redan hade börjat bli infekterat..

haha så aaa.... här hemma händer det grejjer :P hehe.. skadar sig gör man tydligen, kanske borde flytta från denna lägenheten? ;) den ger mig kanske otur?  tihi.. vet ju en som skulle bli väldigt glad ;P

Idag ska jag till jobbet i nån timme och vara med lite och titta för att bekämpa min panikångest.. så ska gå med min fruga och se hur hon jobbar ikväll en stund ;) haha

Nee nu ska jag gå o fixa lite här hemma och sen göra nåt o äta innan de är dax att bege sig mot jobb i eftermiddag...

Kram Kram

Älskar Dig Andreas <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela