Välkommen!

Skåne med älskling <3

Publicerad 2010-04-28 10:46:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Tjena..

Japp i helgen har jag varit i skåne med min älskling.. varit hos Jonas o Emma.. haft en mysig o trevlig helg.. hihi.. tack för det :)

Annars händer inte så mycket, börjar jobba nästa vecka.. ska bli rätt skönt att komma igång igen faktiskt.. hoppas bara det ska gå bra, men det gör det nog, vi har det rätt så lugnt på jobbet nu.. iaf jämfört med vad dom haft medans jag varit hemma o varit sjuk..

Var hos psyk igår, ska höja min dosering ännu med en tablett, hoppas det blir bättre nu.. annars har de inte hänt mycket faktiskt.. allt bara flyter på :) hihi

Nu börjar våra bästa år igen så ska fortsätta kolla på det och sen ner i tvätten igen..

Vad ska mina läsare göra på valborg förresten? :D Själv så ska jag till Emmaboda med Andreas och grilla o dricka lite gott med några av hans vänner :) Ska bli trevligt.. hoppas jag ;) tihi...



Älskar min Andreas över allt annat, är så sjukt lycklig med honom ;)

Puss o Kram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela