Välkommen!

sömnlös..

Publicerad 2010-04-03 08:22:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Kan inte sova.. så just nu sitter jag invirad i mitt täcke i föräldrarnas kök vid mammas dator och bara väntar på att alla andra ska vakna, ganska så mysigt faktiskt förrutom mitt huvud som dunkar som bara den..

Pappa är iväg o flyger och dom andra sover.. jag mår mest illa.. fick knappt behålla nåt igår och idag har jag inte fått behålla än så länge heller.. jobbigt, man blir ju helt slut bara av det.. men hoppas de blir en bättre idag när det gäller det.. för idag så ska vi in till Ikea och sen ska vi gå o kika lite på modehuset och så ska vi runt lite i Kalmar.. trevligt.. sen blir de väl hem o äta påskmat skulle jag tro.. GLAD PÅSK till er mina läsare föresten :D



Saknar gör jag, kan de kännas såhär tomt? Men de känns UNDERBART att ha en pojkvän som tänker själv på att höra av sig :D Sånt gör mig glad.. han gör mig glad!! Love ya!!


Måste hem idag o hämta min dator o lite tabletter o sånt.. sen blir de massa bilder för er kan jag lova :D Weieii .. tycker ni e lite dåliga med kommentarer dock??!!

En sak till som är underbart är att ha bror o David här.. känns så skönt.. o att ha mormor, morfar o kusin här är också helt underbart <3 Att se mormor o morfar såhär glada är riktigt skönt.. me like..

Saknar mitt jobb lite, men ändå inte.. men e bara en månad kvar nu... sen drar de igång igen.. hoppas jag.. hehe man vet ju aldrig med mig..

Nee nu blir det mest massa strunt skrivet här, så är väl lika bra att sluta.. hoppas ni alla får en bra påskafton för de tänker jag iaf ha :D

Kram Kram o stor Puss till min underbara Andreas som snart är framme i Alperna, stackars dom som fått åka buss såhär länge.. usch..

 

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela