Välkommen!

6 månader och 12 dagar kvar...

Publicerad 2010-12-09 17:59:00 i Dom är värda en kategori! Saknad!

... tills vi åker till tunisen.. shit vad länge de lät.. haha.. det kommer bli en mycket speciell dag för mig och jag lääängtar..

Nu är älskling klar i duschen så äääntligen blir det mat, gott gott, hoppas Andreas också tycker det..

Pratade med mamma som varit i Kosta idag.. läget var sämre och dom har nu fått sätta in andra grejer.. vilket inte känns bra alls, men det är ju för hennes bästa.. men just detta har dom lovat henne att inte göra, men aa som sagt det är ju för hennes bästa även om det inte känns bra.. men jag hoppas att hon förstår varför dom är tvugna.. vet ju inte vad hon tänker eller något för nu pratar hon inte alls längre :'(

Beslutade med mamma att jag nog inte ska åka dit mer, är i så fall om dom märker att de är på väg att händ a och jag hinner dit för ett sista hej då.. men annars ska jag nog inte dit mer nu, har gjort vad jag kunnat och efter det som gick rakt in i hjärtat igår, leendet, så vill jag ha den känslan kvar eftersom det verkligen var riktakt mot mig och att hon valde att säga mitt namn och det hon sa.. men men kanske känner jag annorlunda i helgen eller nåt.. men vi får se..

nehe nu ska vi äta här..

Ha en fortsatt bra kväll..

Älskar dig, hoppas för din skull det går fort nu!!!!! Varje sekund går till dig.. <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela