Välkommen!

Det kom lite tårar...

Publicerad 2010-12-17 10:53:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

När Yvonne var i slutet av sitt liv så hade hon svårt för att dricka, vi pratade om att hon skulle behöva ha en pipmugg, så det gick lättare... detta har dom inte på hemmen längre så fanns ingen att låna så vi skulle köpa själva i så fall..

Igår gick jag på coop för jag skulle köpa de sista för att ge älsklings julklappar det lilla sista "lyftet" till något speciellt.. (det blev ruskigt bra dessutom).. men iaf.. där gick jag o helt plötsligt stod det en pipmugg framför mina ögon.. jag tog fram mobilen och skulle precis ringa mamma och se om jag skulle köpa den, då jag kom på att Yvonne redan är borta :'( Måste erkänna att det var väääldigt tungt och det kom en del tårar..

En vecka kvar till jul idag.. shit vart försvann hela November och halva December? :O Tiden har bara rusat iväg.. idag har jag julpyntat det sista.. mysigt.. så nu e de bara lite städning kvar som ska göras idag.. om jag orkar..

Mått konstigt senaste veckan, är sjukt yr hela tiden, spelar ingen roll vad jag gör, om jag blundar eller tittar, ritkigt otääckt... tror jag har näringsbrist och järnbrist :/ Måste försöka skärpa mig med maten.. varit mycket slarv sen Yvonne lämnade oss.. man tänker liksom inte på att äta och man känner sig inte hungrig..

Bakat lite julgodis har jag gjort också, men oj.. jag hade glömt hur goda Rocky-Road var ;) tihi..

Nee nu ska jag se klart våra bästa år..

Ha en fortsatt bra dag

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela