Välkommen!

....

Publicerad 2010-12-03 09:11:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

God morgon..

Läget är lite stabilare idag, fått behålla typ två tuggor från en macka.. så hoppas på att kunna få i mig nåt idag.. igår var det ju sanslöst o natten har varit lite sisådär men nu sitter jag iaf här.. väldigt trött o hängig men men.. ska väl in i soffan snart och fortsätta se två o halv men..





Annars så blir det en lugn dag.. orkar inte göra nåt och nu fick jag springa på toa igen, trodde de var slut med kräkandes men ikke.. men men de går ju åt rätt håll iaf :)

Helgen blir inte som tänkt men men.. nu får jag väl njuta eller försöka njuta iaf av att vara hemma hos min otroligt härliga sambo en hel helg till <3 hehe.. hade ju dock vart roligare om man var frisk :P  fick ringa läkaren igår så fick sjukintyg till o med söndag.. måste ju ha det från första dagen eftersom jag inte hann börja jobba nåt innan denna hemska sjuka flög på mig..

Nee nu ska jag ta och ta lite tabletter o blåbärssoppa och bädda ner mig inne i soffan..

Ha en bra dag.. vi hörs nog senare..

Kram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela