Välkommen!

magsjuk??

Publicerad 2010-12-02 11:49:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

God dagens läsare..

Aha då har man troligen åkt på nån variant av magsjuka, spyr som fasen idag även när jag inte har nåt att spy upp och fryser o svettas omvartannat... dock hungirg som attans, men vågar inte äta nu... får se om Andreas kan köpa med blåbärssoppa hem efter jobbet, brukar hjälpa lite..  

Usch PINSAMT det var o ringa jobb idag o sjukskriva mig när jag äntligen skulle börja jobba efter två månaders sjukskrivning.. menmen.. när sånt här dyker på en så kan man tydligen inte hindra det och tur att det var Camilla som svarade på jobbet..

Så idag blir det en lugn dag, hoppas inte att jag smittar min älskade, än så länge mådde han iaf bra.. så hoppas det håller i sig.. själv ska jag ta och bädda ner mig snart i soffan o försöka få lite sömn eller iaf vila..

Idag ska mamma sitta o vaka, hoppas inte min magsjuka sitter i så jag inte kan åka o träffa henne, men kan ju inte åka dit när jag e dålig heller så jag smittar henne.. åååh så typiskt att allt ska hända nu.. blir arg på mitt dåliga emunförsvar.. men bättre det kommer nu än de kommer till jul hehe man måste ju se de possetiva ;)

På tal om possetiva, det finns mycket possetivt i mitt liv nu, även om de kanske inte verkar så.. men jag är så sjukt lycklig me min pojk <3 så det lyfter verkligen upp denn tunga vardag man har ibland.. vad skulle jag göra utran min älskling? ;) tihi.. När han kommer hem från jobbet, varje dag, så känns det som man får ny energi och man blir helt varm o kroppen.. iaf för det mesta och det är ju helt underbart.. Älskar dig Andreas!

Neee nu blir de o se lite tv o vila...

kramis på er

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela