Välkommen!

Motiverad..

Publicerad 2010-12-08 08:42:00 i Bowling!

Hej hej..

Ja nu jädrans är jag motiverad att börja bowla på ritkigt, eller aaa riktigt o riktigt men med eget klot, skor och väska :D Var och beställde det igår.. känns såå himla härligt och jag är jätte glad :) Kommer förhoppningsvis hem nästa onsdag så vi kan åka ner till hallen och borra osv efter mina fingrar.. tihi


Efter att Andreas tycker att en ny stjärna har födds och efter att en i hans lag sa precis samma sak när jag första gången tränade med deras club så blev jag ännu mer motiverad.. får ju bättre utdelning med riktigt klot som är anpassat efter mig.. kommer nog vara ovant i början att inte spela med hallens plastklot.. men aa som sagt spännande ska det bli :D Jag är så glad...


Men idag kommer det bli en tung dag igen, ska till kosta igen och sitta där.. fick en chock när jag kom dit i måndags.. men det var ändå skönt att vara där samtidigt som det är sjukt jobbigt.. men hon skiner upp som en sol när hon ser mig så jag känner ändå att jag vill vara där.. vi får se hur det går idag..

Sen ikväll blir det fläskpannkaka i Örsjö, Andreas åker med pappa hem från jobbet och så sover vi där inatt igen.. hehe känns som Andreas och jag bor där på halvtid just nu.. för tro inte att jag sover där själv inte :P Tihihihi.. Men jag är nästan säker på att när mamma och jag kommer hem från kosta såå hittar vi våra killar i soffan tittandes på film :P hehe.. men otroligt kul att pappa o Andreas funkar så sjukt bra ihop, pappas skulle ju bli lika knäckt som jag om det skulle hända nåt mellan Andreas o mig.. Aldrig sett pappa tycka om någon så mycket av mina killar.. känns underbart.. Meeeen, det ska ALDRIG hända nåt mellan oss så behöver inte vara orolig :D Love 4-ever <3

Nee nu ska jag ta o göra mig iordning, sen ner och handla lite småsaker sen beger jag mig mot Örsjö..

Ha en bra dag där ute... o glöm inte... kommentera ;)

Kram Kram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela