Välkommen!

Redo..

Publicerad 2010-12-22 12:40:00 i Familjen betyder allt!

Hej hej..

Japp nu är jag redo för lite julfirande ikväll med världens bästa pojkvän, svärmor, mina föräldrar, bror + David :)

Ska bli super mysigt.. ute i Örsjö hos mamma och pappa blir det.. detta eftersom Andreas imorgon åker iväg med sin familj och firar hos sin bror i Västerås och jag fick inte semester så jag får så snällt stanna hemma och jobba.. är dock nervös, har inte sovit ensam här hemma en ända gång förrut, kommer kännas hur tomt o ensamt som helst :/ 

Jobbar bara fyra timmar så de går ju, men jävligt irriterande.. känns så onödigt.. men men..

Aja nu är jag iaf redo för kvällen och det ska bli super mysigt... nu ska jag bara sitta och vänta på att älskling slutar jobba så jag kan hämta honom sen Christina (svärmor) och sen går bilen mot Örsjö :)



Skulle lagt upp en bild på lilla mig, men det funkar inte så jag testar att bara slänga in bilden senare :)


Ha en bra dag alla..
Kramis


Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela