Välkommen!

Smakprov...

Publicerad 2010-12-13 08:49:00 i Partybilderna du inte vill missa!

... På lite hurdana festerna är här hemma.. jag bara älskar dom och alla är lika nöjda varje gång, iof bara haft två men dom har varit super (trotts omständigheterna)..

Här kommer smakprov från festen då vi firade min 25års dag plus firande av att Andreas ó jag blivit sambo <3
Börjar lite lugnt med "kasta gris" och välkomstbål...


Sen wii spelande, dans..



Sen lite purjulöks-skoj ;)



Lite lugnare "häng" i köket..


Sen åker bordet bort och det blir ett ända stort dansgolv i vårt vardagsrum :D


Smakprov från "jul-festen" .. blev kul trotts mina små gråttattacker och jobbiga stunder, men med underbara människor så gick det också.. Det började med utomhusgrillning med vissa.. mycket mysigt, tyärr inga bilder..

Sen lite "häng" i soffan..


Gitarhero..


Mmm shotts..


Killdans medans tjejerna klappar takten..

 

Tjejdans..



Killarna kom igång ordentligt..


Jädrans kul... i know why i love my boyfriend ;)







Ibland behövs det lagas grejjer också..


Drinkar i köket blir det naturligtvis också..


Skratt...


Sen åker mattan bort också och det blir ännu en gång ett stort dansgolv ;)



Där har ni lite smakprov.. nu hoppas jag det snart kommer fler på festerna som blir bjudna men inte kommer :/

Har en jädrans massa bilder, men man kan inte bjuda på allt.. men lite smakprov som sagt ;)
Ska skriva ett lite mer allvarligt inlägg sen, men tror jag fortfarande lever lite i förnekning att det som hänt har hänt men igår kom det över mig som attans så dagen blev inte alls som planerad :( Men mer om de senare..

kram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela