Välkommen!

Underbar kväll..

Publicerad 2010-12-23 09:49:00 i Familjen betyder allt!

God morgon kära läsare..

sLille julafton idag då och älskling har åkt iväg så här sitter jag ensam vid köksbordet och väntar på att klockan ska gå så jag kan köra ner till baronen o köpa en sak o sen vidare ut till Örsjö för att åka till Kosta med bror o David, kanske mamma o hämta lite saker o kika runt lite..

Igår var det ju då julafton med min familj o Andreas o svärmor eftersom dom åker iväg idag.. det var en helt underbar kväll som blev över förväntan bra.. tokigt bra helt enkelt.. Älskling blev jätte glad för alla sina julklappar o så även alla andra..

Tack älskling för det super snygga halsbandet o armbandet o jackan :) Helt underbart, jackan hade jag en lite aning om.. men smyckena kom som en överraskning o jag blev sååå glad.. för allt :) Tusen tack!!

Tack även svärmor för dom gosigt varma får-ulls tofflorna.. mmm dom värmde gott om fötterna, jag som är så frusen.. hon tänker på allt den där Christina ;)

Av Emil o David fick jag o Andreas paket tillsammans så därför öppnades dom också igår.. text i rosfritt typ som man sätter på väggen eller liknande.. me <3 you .. står det på den, jätte fint.. sen fick vi även en stor fotogenlampa (tror jag de heter) som vi ska ha ute på vår balkong sen när den blir iordning.. Tack så jätte mycket!

Av mamma o pappa fick jag o Andreas första betalningen på tunisen resan.. Stort tack! Andreas fick även lite andra saker, såsom en brödkniv som han länge velat ha och en skjorta, som modellen tyvärr ej passade så den ska jag byta.. men annars var allt lyckat..

Vad fick han av mig då? :O Joo han fick en skjorta, en rostfri skål med lock o i den låg det ett "klura o pyssla pussel" (vet inte hur man ska förklara) sen lite små saker.. o sen längst ner under alla paket i det stora paketet så låg det ett halsband som han blev jätte glad för.. så allt blev lyckat o precis som jag ville :) Kanon :) Idag innan han åkte fick han ett kilo nappar hehe.. han tycker jag skämmer bort honom med paket, men jag tycker ju det är såååå kul, även om de bara e små saker.. han ska få öppna ett imon också som jag skickat med honom till västerås.. nån mer än jag som ÄLSKAR julklappar? Både att öppna o att ge bort?!  Tihi...

Tack min underbara familj för en toppen kväll..

Nu ska jag dra ner mot baronen... Kram Kram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela