Välkommen!

Underbar pappa

Publicerad 2010-12-02 14:12:00 i Familjen betyder allt!

Min pappa är verkligen världens bästa, nu kom han förbi jätte stressad med blåbärssoppa till mig (brukar hjälpa när jag e magsjuk).

Han är så otroligt snäll mot sin lilla dotter... så hoppas att det kan hjälpa nu så att jag iaf får i mig lite.. har ju inte ens fått behålla vatten idag så har en jävla huvudvärk eftersom mina värktabletter kommer upp när jag tar dom.. de blir ju en ond cirkel av det hela..

Ska ta febern nu också.. lovade Andreas de när jag pratade med honom i telefonen nyss.. han tyckte jag lät ritkigt trött.. konstigt??! hehe

Andreas har tydligen ringt pappa idag.. men ingen av dom vill säga varför.. det var hemligt sa pappa.. hehe.. jag blir nyfiken ;) Nyfikna mig ska man inte säga sånt till, det vet dom så är väl därför dom gör de.. lite elakt tycker jag allt.. tihi

Det är rätt otäckt hur lika min pappa och Andreas är egentligen.. till o med mamma sa de härromdagen "om pappa och jag flyttar nångång så kommer du ju inte behöva sakna pappa för du har ju Andreas och dom är sååå lika" och det har hon absolut rätt i.. samma dåliga humor har dom och är lika "små-tetiga" båda två.. underbart <3

Nee tempen o sen ta sitt täcke o gosa ner mig i soffan och se film på vår stoooooooooora "tv" ;) tihi..

Kraaam

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela