Välkommen!

Ångestfylld natt..

Publicerad 2010-02-24 08:29:00 i Vänner har en stor betydelse!

Morrn läsare..

Ja inatt har varit en hemsk natt, jag har haft så sjukt mycket ångest o svårt att andas så jag har knappt sovit nåt.. är fortfarande helt skakig av all medecinering (astmaspray) och känner ångesten krypa innanför huden på mig.. väldigt otäck känsla..

Samtidigt så känner jag ett lugn inom mig.. ett lugn som jag inte kan sätta fingret på.. aja.. kommer nog fram till nåt nån gång.. hoppas bara inte jag har sån här ångest när jag ska bli operead, för då kommer de inte bli kul..

Jag har inte svårt till skratt, men jag har svårt till tårar även om jag gråter inombords.. varför eller hur vet jag inte.. allt är en så skum känsla som jag har.. kan inte sätta fingret på nått känns det som..

Hade iaf en helt underbar dag igår.. Andreas kom hit efter jobb o började laga mat.. hehe.. igår blev de fläksfile med poratis mos i ugn (heter nåt annat fint på kock-språk, men på min svenska heter det potatis mos i ugn) hehe.. o sen var det champion o löksås och färsk sparris till.. mumms så gott det var :)

Sen moblerade vi om i mitt sovrum, vilket bra resulktat det blev, jätte mysigt har jag det nu.. så idag ska han nog troligen komma hit igen och fortsätta hjälpa mig, behöver borra lite.. hihi.. jag envisades ju om att han inte skulle behöva ha med sig borren, men jo de skulle vi behövt.. så får ta de idag istället :)

Sen vid tio igår kväll blev de efterätt haha.. tiden den bara flög iväg när vi höll på.. men till efterätt blev det iaf olika frukter i ugnen med vit choklad över o en klick glass till (heter också nåt gott på kockspråk, men här kör vi min svenska) haha... detta var oerhört gott och enkelt..

Hann med en hel del igår, moblera om, laga mat, äta, äta efterätt, tvätta och installera windows 7 på datorn :D Lite ovant men verkar funka bra tror jag..

Nu ska jag nog ta o små plocka lite i sovrummet..

Kram kram

Ibland behöver man tid att bara tänka, vara för sig själv, stänga av mobil och telfon.. detta skulle jag behöva.. men har inte tid nu innan operation, kanske lika bra det så jag slipper tänka för mycket.. jag e helt fullbokad typ, kanske att jag hinner andas ut och tänka lite på fredag!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela