Välkommen!

Bättre sent än aldrig...

Publicerad 2010-02-03 10:00:00 i Vänner har en stor betydelse!

Så här kommer bilderna från förr förra helgen när jag var ute me tjejerna :) Blev en bra kväll :) Kommer inte skriva så mycket men bilderna ska ni iaf få :P Så Malin.. titta o njut nu fö detta har du väntat på ;)

 

Egot själv var ju tvungen och fula sig lite i camen innan gästerna kom ;) Haha ser ut som en lite fjortis som fular sig.. men men jag bjuder på dom ;) Alla var ju lite sena så jag hade lite tid över innan Malin sen var den första som dök upp :P



    

Sen en dagens var ju också bara tvungen att tas :P


Och lite vanliga Ego-bilder :P haha har man tråkigt så har man ;)
 


Sen så kom Malin o det blev genast mycket roligare :)
 

tog oss varsen shott :)  mumma gott :)


Efter de börjar man dansa snyggt i köket ;) hahaha vi har de bara för kul tillsammans..
 

En glad malin :)


Sen kom även Madeleine och Caroline, blev en bra kväll :) Här kommer lite mer foto :P
   

Jag o älskade Caroline :)


 

Lilla Medeleine o Jag..



 

Tokiga tjejerna :P


Avslutar kvällen med ett kort som jag bara ÄLSKAR, vet inte ritkigt varför.. men brukar bli nåt sånt kort när vi är ute :) Hehe... tyvärr blev de inga fler bilder sen under kvällen, glömde kameran hemma.. men blev ju en del kort iaf :) Detta får vi göra om snart igen tjejer!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela