Välkommen!

Det går inte att beskriva..

Publicerad 2010-02-20 14:35:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Jag kan inte tro det är sant, det går inte att beskriva.. Haft två helt underbara dagar, med Jesper.. jaa ni läste rätt, Jesper..

 


Den känsla jag har inom mig är magisk, jag känner nåt så starkt för denna killen, han är helt underbar och vi kämpar båda.. känns som detta är på riktigt, Jag tycker om honom!


Jag ska inte tjata på om mina känslor här.. men hade iaf en super bra kväll igår med jätte goda räkmackor, mouserat vin o massa mys.. helt underbart.. Tack Jesper, kom ihåg att du är sötast!

 


Idag blir de rätt lugnt, skulle vart på släktkalas, men får se om de blir det, ska ju träffa alla imon ändå :) Hehe.. Känner för att bara slappa idag, ska ta o diska lite snart.. o nu kom jag på att jag måste ringa pappa, jag har kört fast ute på parkeringen igen.. fan kan dom inte ploga? eller är de jag som inte kan köra bil? hehe.. kommit en hel del snö inatt.. mer här än i Kalmar iaf..

 


Nee nu ska jag ta o käka lite lunch tror jag..

 


Kram Kram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela