Välkommen!

Drömmar..

Publicerad 2010-02-15 10:19:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Drömmar kan vara otäckt verkliga ibland.. i natt har jag haft en sån.... igen


Självklart handlade den om Jesper.. att vi träffades igen.. det var så verkligt så det var skrämmande, jag var väldigt glad med ändå ledsen när jag vaknade, märkte ju direkt att det inte var sant.. men det var så verkligt och det var så bra.. undra om de e ett tecken? :P Var varm i hela kroppen när jag vaknade.. hur slutar man att vara kär? :(

 


Härromnatten drömde jag också sådär verkligt hela natten.. men då att jag blev faster.. på morronen trodde jag verkligen att jag hade blivit faster.. men de hade jag ju inte.. inte ens i närheten av det.. skratt

 


Jao jag säger då de.. drömmar kan vara bra konstiga och verkliga.. hur gör man för att drömmar ska bli sanna? Och hur gör man när man tycker om en människa sjukt mycket men ändå hatar den? eller hatar är o ta i, men ändå är arg på den?! :O

 


En förvirrande dag idag, kanske borde jag gå efter mitt hjärta o skita i vad folk säger? Hmm.. jag borde nog ta upp detta med min pyskolog o dividera lite den 23de...

 


Nee dax o ringa o väcka mamma så hon hinner göra sig klar för vattengympan hon med:D

Kram Kram på er

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela