Välkommen!

Gårdagens klippning + outfit..

Publicerad 2010-02-06 10:44:00 i Här är jag!

Tjolahopp :)

 

Aha igår blev det äntligen av att man kunde klippa sig, hade ju växt så de bara hängde utan frisyr eller nånting, så nu är de skönt att ha frisyr igen..

Såhär såg jag ut innan klipptning..

 

Såhär blev det efter.. blev faktiskt riktigt nöjd, inte ritkigt en "Therese frisyr" men vill ju spara till längre hår så nu är det frisyr så jag bara kan låta de växa till sommaren utan att det förmodligen kommer se dumt ut :)
  



Sen på kvällen så kom Niklas på besök och vi käkade lite middag och såg en film, blev ingen lång kväll då han var så trött.. men här har ni iaf kvällens outfit o en ego bild :)
 


Det var vad jag hade att erbjuda, nu har jag precis käkat nygräddade frukostbullar, mumms så gott :) Idag blir det nog Kalmar som de ser ut..

Ha en bra dag vänner!

Kram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela