Välkommen!

Jobb helg..

Publicerad 2010-02-01 15:11:00 i Att leva med sjukdom / Sjukhusvistelser!

Hellu Hellu..


Helgen har varit fullt upp.. eller egentligen inte, har varit sjukt raslöst samtidigt som jag mått dåligt..

I fredags var ju Sofia här, vi lagade god tacopaj och snackade massa skit typ.. mycket trevligt :) Haha hon fick mig även o bli medlem på en dejtingsida.. aja får se hur de går me de.. hehe.. bara äldre som verkar dras till mig.. varför egentligen? alltid så.. hmm..


Gick o la mig i någerlunda tid på kvällen, men blev inte mycket sömn den natten inte.. så man var lagom trött när man skulle gå upp tjugo över fem lördag morgon för att jobba.. men det fick gå det också.. Hade en rätt så bra dag på jobbet ändå.. 


Var sjukt rastlös hela lördagen (fast att jag var galet trött) åkte ner till McD och käkade med mamma, pappa, Karin och Micke.. för dom skulle på bio sen.. men jag hade inte ro o sitta där länge heller så jag stack bort till Lisa i butiken där även Jens var.. satt där till hon skulle stänga typ.. då åkte jag hem.. la mig typ direkt eftersom jag var så uttråkad men tog inte mina tabletter.. nån kunde ju faktiskt ringa tänkte jag.. nån kanske vill hitta på nåt eller bara ha skjutas nånstans så man har nåt o göra.. vid elva hade jag fortfarande inte somnat och ingen hade hört av sig.. så jag tog min kvällstablett.. TIO minuter senare pep mobilen o Mats undrade om jag hade lust o köra till kalmar.. suck.. Tio minuter för sent fick jag då säga.. är det inte tyyyypiskt? Jag som så gärna ville göra nåt, bara köra till Kalmar hade ju faktgiskt varit just NÅT! haha..


Söndagen var de jobb.. o innan dess var jag o lunchade på ikea med mamma o pappa.. sen jobbade hela kvällen, mådde skit efter... börjat må mycket sämre när jag jobbar igen :( Hatar de.. usch..



Jao de var väl typ min helg.. hoppas nästa bli lite bättre :) Kram

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela