Välkommen!

Lowa..

Publicerad 2010-02-12 10:06:00 i Barn i min närhet som betyder mycket för mig!

Morrn :)

Var hos Elin o Lowa häromdagen så tänker uppdatera me lite bilder :) Hade en jätte mysig och trevlig dag.. Vi ses alledes för sällan nu för tiden, tycker de ska bli ändring på detta..

Lowa hade blivit så stor o så fin, lilla sötis-flikkan :) Det är inte klokt vad dom små barnen växer.. hihi.. Tack för en trevlig dag och god mat Elin..




Hihi vet inte riktigt vad både jag o Lowa tittar på ... ;P


Öppna paket de var roligt de.. men de tog tid då hon fick göra de mesta själv ;) Suger man på pappret tillräckligt länge så de bli blött o sen är där och pillar lite me sina små händer så går de till slut... (ett tips från Lowa till er som inte vet hur man öppnar paket.. tihi)

 

Så söt är hon :) En liten söt tjockis.. ;P


Detta fick hon av mig, försenad julklapp hihi.. En klänning o ett par tights till :) Hon fick även ett ägg, som de kommer bilder på när hon leker med.. det tyckte hon om jätte mycket, släppte de nästa inte på hela tiden :)


 

Sötistjejen me sitt ägg :)



Lilla tjockisen :)


Avslutar med en bild som jag bara tycker så såååå himla söt :)


Tack än en gång för en trevlig dag och god mat Elin!

Kram Kram





Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela