Välkommen!

Semester..

Publicerad 2010-02-23 09:00:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Vid tio i åtta idag på morronen ringde telefonen.. de var från psyk.. min psykolog hade tagit semester idag så det blir inte att jag ska dit idag, hör av sig om ny tid.. rätt skönt faktiskt.. kände inte alls för att gå dit idag.. plus att jag får mer tid o dona här hemma då ju ;) tihi

 


Ska snart börja tömma mitt sovrum, får hjälp i kväll med att moblera så tänker förbereda o så :) Ska bli trevligt, så ska vi väl laga nån god mat också.. vad vet jag inte men nåt med kött iaf :D hehe..


Kanske blir de en runda till mamma också om Angelica o Oliver mår bättre så att dom kommer dit.. kul i så fall.. alltid kul o leka med charmtrollet.. hihi

 


Träning igår då.. först vattengympa typ en timme, gick bra men jag tog nog ut mig rätt rejält ändå fast jag inte skulle, jag har ju lite svårt för att ta de lugnt när jag väl kommer igång.. sen var jag på middag hos Andreas o sen var jag o bowlade.. med en uppsvullen arm.. haft skit ont sen förra måndagen när jag spelade och igår upptänkte jag att den var svullen så skulle ta de lungt med bowlingen sa sjukgymnasten hehe men de gjorde jag nog inte.. idag är den mer svullen men va fan.. man lever bara en gång och vad gör då en svullen o öm arm? Gick iaf bättre igår än förra måndagen så jag var rätt nöjd.. på onsdag blir de bowla igen, Andreas (som tävlar i bowling) ska spela med mig.. haha snacka om att jag kommer känna mig kass :P

 


Nee nu ska jag nog börja tömma bokhylla o så..

 


Kram Kram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela