Välkommen!

VARFÖR?

Publicerad 2010-02-04 17:00:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

VARFÖR kan man inte få känna sig som en människa när man jobbat? :'( Skulle kunna gråta av smärtan just nu :( Börjar bli jävligt trött på detta nu, känns bara som de blir värre varje gång jag jobbar nu.. jag står inte ut...

I övrigt har det varit bra på jobbet idag, gjorde dagens goda järning sa en gubbe och det är ju alltid kul att höra, även att jag var en mycket trevlig flicka så det var synd att jag inte skulle komma mer idag men att de var bra att jag kommer en annan dag eftersom jag var så trevligt och sen att jag skulle vara stolt för jag idag gjort en mycket bra järning sa han.. :) hehe..

Nu undrar ni säkert vad jag gjorde?.. Jo.. han trodde han hade tappat sin plånbok under köksoffan.. jag la mig ner på alla fyra o tittade men ingen plånbok där inte.. sen gick han o fundera o fundera o jag letade i hans sängbord o där låg den inte och vipps så kollade jag i soffan där jag hittade den :) gud vad glad han blev gubben lilla :) Detta var kul eftersom jag hört att han ibland kan vara speciell o lite sur och jag hade aldrig varit hos honom innan, jo en gång förresten för lääänge sen och då kom jag inte ens innanför dörren förren han bad mig gå därifrån för han skulle fan inte ha nån hjälp.. (jobbet hade gjort fel den gången och glömt att avboka hans besök, för han skulle inte ha hjälp då och hade besök!)
 

Aja det var ju iaf kul att man gjort nån glad idag :) Blev man ju lite omtyckt me ;) Bra o göra första intryck bra hos dom man ska jobba hos.. bra Tess..
 

Haha berömmer mig själv för något idag, för min psykolog säger att de är viktigt för mig och eftersom att jag verkligen vill jobba på att bli frisk så lyder jag hans råd och försöker ta till mig när folk tycker nåt bra.. försöker gör jag iaf... det är alltid nåt ju.. eller? Även om inte JAG tycker de var nåt att jag råkade hitta hans plånbok så var det ju faktiskt nåt väldigt stort för honom..

Annars händer inte mkt här inte.. har sett klart alla vänner säsongerna nu.. känns mycket tråkigt.. så nu är det OC som gäller ;)

Nee har inte mkt o skriva..  e bara förbannat trött på mitt liv med denna värk... de var allt för mig.. tack o hej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela