Välkommen!

Vet vad jag vill ha..

Publicerad 2010-02-22 10:00:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Tankar o funderingar.. jag vet så gärna vad jag vill ha, men tror inte jag kan få de längre..


Alla har vi våra bekymmer och alla jobbar vi med dom på olika sätt, jag lever fortfarande på hoppet.. Utanför hänger fortfarande istapparna kvar, dom blir bara större och större, precis som mina känslor för dig.. jag kan inte styra det, men jag tror jag förlorat.. men som sagt jag vet vad jag vill ha och jag står fasst vid det..

veckans chema:


Idag: kommer nog dagen se ut nästan lika dant som förra måndagen, snart ringa o väcka mamma.. sen åka in o träna.. vattengympan.. ska dock försöka att inte ta ut mig lika mycket idag då jag knappt kunde gå på tre dagar sist :P hehe.. Sen blir det väl lunch på Ikea skulle jag tro o gå där lite.. sen får jag se vad jag ska hitta på i Kalmar tills dess att det är dax för bowling vid sju :) Skoj skoj.. väntar bara på att Jenny ska svara.. får väl testa ringa henne om en stund kanske.. så ikväll lär jag ju inte komma hem förens mellan 21 o 22.. 

Tisdag: Psyk vid 11 sen vet jag inte mer.. försöka orka städa o träna kanske?

Onsdag: jobb 12.45-15.30 sen träna troligen

Torsdag: Jobb 7-11.30 sen vara med Jessica, sen hem till Emma och "förfesta" sen ut och äta med jobbet vid 19.. ska "avtacka" en som gått i penssion.. ska bli trevligt.. får vi hoppas..

Fredag: LEDIG :P Har inget planerat, Andreas sa dock att jag skulle skriva upp att jag hade bokat.. men vad har jag bokat då? Jao konstig prick de där.. näe jag har inget bokat.. nån som vill boka in mig eller nåt? :P Måste nog träna igen :) sen blir de nog inte mycket mer träna innan operation ju..

Lördag: Jobb 7-13, sen på kvällen blir de 30års fest/kalas för Angelica..

Söndag: Sjuksriven, ta det lugnt, packa till sjukhuset, Träffa Caroline.. det är verkligen på tiden nu :) Hehe...

Så ser min vecka ut..

Passa på o säga GRATTIS till världen bästa far som idag fyller 49 år.. hehe.. gammla gubbe ;P Skratt.. Grattis Pappa!

Nee nu e de dax att ringa mamma och sen packa inför dagen..

Hoppas ni får en bra dag..

Kram Kram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela