Välkommen!

Bästa mamman..

Publicerad 2010-01-13 20:37:00 i Familjen betyder allt!

Jag har den bästa mamman.. åkte till henne en runda idag.. och då fick jag massa kläder som hon hade shoppat till mig igår.. tack snälla mamma!!! Och nästan allt passade, utom en BH, linne och en kofta.. Tusen tack mammi :)



En jätte mysig o skön pyamas, som jag just nu sitter och myser i :)


En kofta till.. dom är ju så otroligt sköna o gå runt i..


En jäkligt snygg och skön "väst".. me like verry mutch ;)


En stickad långkofta som också är väldigt mysig :)


Ett par jätte sköna och snygga jeans.. jag har svårt att hitta jeans som sitter bra.. och mamma bara går in i en affär och får rätt storlek o allt på en gång.. till MIG.. haha.. min mamma e duktig hon :D


tack ännu en gång snälla mamma :) Lite av sakerna ska jag betala själv o så.. men ändå.. tusen tack :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela