Välkommen!

Bilder..

Publicerad 2010-01-21 10:59:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Var ju i Kalmar och träffade Angelica och Oliver.. så här kommer lite bilder..

Eftersom jag inte träffat Oliver sen jul så fick han sin julklapp =)



Han var verkligen duktig på att öppna paket och snabbt skulle det gå =) Han fick massa klossar som han kan bygga med.. och riva ner, som e roligare i denna ålder ;) haha


haha sen försökte mamma vara rolig.. men verkar som hon tyckte de var roligare än Oliver.. eller vad tror ni? ;) haha


Han är ett ritkigt charmtroll denna pojk :)
 

Min pappa kommer bli världens bästa morfar en dag.. en riktig lekfarbror som hittar på allt möjligt me barnen :)



O min kära mor kommer blir en tokig mormor, är det barn inblandade så finns det INGA gränser att sitta o skrika och busa mitt i rasturangen på ikea ;)


Oliver och jag var och lekte i "lekhagen".. så mys.. och han har börjat ta några steg.. men när han o jag var där inne så gick han hela TOLV steg.. så duktig pojke :)
 
 

 

Det var allt jag hade att erbjuda =) Hoppas på många härliga bilder efter helgen sen.. för kom ihåg tjejer.. imon ska vi ta MASSA kort, det måste ni se till att de blir :)

Kram kram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela