Välkommen!

Det kan fan inte vara sant..

Publicerad 2010-01-21 13:11:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Psyk (vårdcentralen) måste fan driva med mig.. hur faan rent ut sagt kan dom göra såhär?? Jag begär EN sak för att jag ska gå på samtal hos dom.. och det är att jag INTE får en psykolog vid namn _ _ _ _ ... detta var ingen fara sa dom, utan jag får självklart en annan, för alla människor passar inte med varandra..


Detta sa dom när mamma ringde och detta sa även läkaren till mig när jag var där förra veckan.. och nu kom de hem en tid.. NÄSTA vecka hos psykoterapeut _ _ _ _ .. .fan hur mycket lyssnar dom på en tro?

Blir så arg.. hur f*n kan dom göra såhär? Även om de nu inte skulle vara samma _ _ _ _ så gör man ändå inte såhär, för dom viste inte ens vilken _ _ _ _ de var jag gick till förrut, för ingen kan minnas efternamnet.. så dom vet ju inte.. åhh.. blir aaaarg


Var bara tvungen o skriva ut mig lite ilska.. nu ska jag se lite vänner så man blir på bättre humör.. frågan är om man ska skita i att gå dit även om jag får en ny?! Dom verkar ju inte lyssna vad man säger ändå!!!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela