Välkommen!

Drömde..

Publicerad 2010-01-14 14:10:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

I natt drömde jag verkligen om Jesper.. de var helt galet, så har knappt fått nån sömn på hela natten då jag vaknat en jädrans massa.. hade grymt ont i magen också så var tvungen att gå upp och göra mig en smörgås och äta.. med andra ord.. en förjävlig natt igen..

Igår blev jag iaf klar med min lilla lya, sakta men säkert... bara skura golven som är kvar men det får vänta faktiskt, måste ta de lite lugnt nu när man är sjuk ju..

Tycker om mitt vardagsrums fönster också :)


Och så har familjefotot fått en plats också :)



Även Olivers tavla har nu fått en plats :P



Nästa helg kommer det besök och det ska bli såå trevligt.. kanske blir det utgång me tjejerna också.. får se hur man mår.. kan ni på fredag tjejer? Kommer höra av mig till er i dagarna nu :) :P Vet ju att ni brukar vara inne o läsa lite ;)

Jag är nervös för morgondagen, då är det ju dax för psyk-läkare.. får se vad hon ger mig för dom.. usch.. vill inte.. men men får hoppas på de bästa..

Kram Kram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela