Välkommen!

En till sömnlös natt...

Publicerad 2010-01-16 12:15:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Iaf nästan sömnlös, har sån ångest på nätterna nu så jag inte kan sova.. vet inte riktigt vad de beror på?

Var svintrött hela dagen igår så jag skulle kunnat somna hela tiden typ, sen bestämmer man sig för att sova och wiiippss så är man pigg som jag vet inte vad... blir galen.. så har natten hållt på, toa, lägga mig.. toa, upp och gå.. lägga mig, somna.. vakna, upp o gå.. jao sen bara fortsätter det.. vad ska jag göra? Blir galen! och en massa tårar där mellan.. undra om man ska sova hos mamma o pappa inatt så man får sig lite sömn? :O

Aja igår fick jag iaf en ny sjukhusdesign.. Tack ännu en gång till Bella som hjälpt mig med denna, jag är kanon nöjd.. är den inte fiiin? ;)


Idag händer nog inte mycket heller.. äntligen börjar halsen kännas lite normal igen.. dock e jag nu lite förlkyld och haft nösblod flera gånger inatt.. oro kanske?!

Nee nu ska jag nog sätta mig o uppdatera i min sjukhusblogg..

kram Kram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela