Välkommen!

Ett helvete...

Publicerad 2010-01-03 09:31:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Jag lever verkligen i ett helvete som jag inte vill vara i... därför kommer min blogg nu ett litet tag framöver iaf bara uppdaterad med bilder o lite text.. för jag orkar helt enkelt inte..


Mitt liv går bara utför och jag med det.. men så mycket har jag iaf insett nu att jag måste söka hjälp och gör jag inte det så finns de andra som kommer göra det åt mig.. insett att jag behöver proffisionell hjälp, men sen att söka det är ju en annan femma..


Kom på detta i förgår då jag totalt bröt ihop efter att ha blivit lurad av kärleken igen.. hur fan man kan vara sån lögnare är en fråga men inget jag vill prata om.. jag klarar de inte.. men iaf då kom jag på när jag låg på golvet o skrek av smärta i bröstet och skakade som ett löv bara grät och fick ingen luft, slög sönder min älskade mobil gjorde jag också.. då kom jag på det.. jag behöver nog hjälp och klarar inte detta på egen hand..


För tänk efter... hur mycket bra har hänt i mitt liv dom senaste åren? Jag har blivit mycket sårad, av både kärleken och vänner.. familjen splittras och det händer bara massa tråkigheter.. sjuk har jag varit väldigt mycket, gonomgått många många operationer som förändrat mitt liv m.m..

Och vad har hänt som är bra då? Jo barn har fötts som jag tycker jätte mycket om och som får mig att lysa.. jag har fått vara lycklig nån vecka då och då (för att sen bli sviken).. men jag har ju iaf mått bra dom veckora.. jag har en familj och vänner som älskar mig för den jag är och som jag hoppas kommer stötta mig igenom detta..

Satt lösen på min blogg nu också som ni ser.. tänker inte ta mer skit från dom som kommenterar anonymt.. klarar inte av det längre, det har sårat mer än jag visat så nu är det slut på det! Ett steg i rätt riktning iaf tycker jag..

Det var nog det jag hade o säga.. så vet ni lite iaf.. för nu som sagt kommer de nog inte bli så mycket skrivande på ett tag.. mest bilder som får tala..

Kram Kram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela