Välkommen!

Lund nästa..

Publicerad 2010-01-07 10:25:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Aha då var de dax för Lund, Önska mig lycka till.. känns som det kan behövas.. men lite bra känsla har jag i kroppen av att gå dit och jag har iaf börjat hoppas nu under natten.. hoppas att han kan hjälpa mig, står inte ut längre..

Försöker skriva ihop min medecinlista.. men vad äter jag för medeciner? Det är ju fasen en hel drös med tabletter.. jag är värre än mina gamlingar på jobbet :(

Sitter i köket, mormor står och fixar med frukost.. kokar ägg o gör kaffe o så.. ganska mysigt o sitta här och småprata me henne.. så snart ska vi äta frukost, för mig blir det nog en smörgås, ett halvt ägg och en kopp med te.. kan de bli bättre i kylan?

Läget här nere i skåne är ju sådär som ni kanske förstått på mig.. mormor bor ju hos min moster m. familj nu och har gjort ett tag.. men morfar var här iaf och hälsade på igår.. litet plus iaf.. även om det blev lite jobbigt för mig igår kväll när alla hade åkt hem förutom vi som "bor" här.. men som tur var hade jag ju min dator me mej så jag tog den och trippade och satte mig i ett eget litet hörn i min egna lilla värld.. klarar inte av stress nu har jag märkt, det blir för mycket med allt snack om allt..

Fick lite ångest innan vi kom fram hit igår när vi åkte bilen med morbror.. skakig och svårt med andningen, min moster har ju samma problem så hon ville jag skulle testa en lugnande men jag hoppade över det, hoppas jag får tid till psyk snart så jag får nån ordning på mitt tänkande och liv kanske..

Nee ska gå o göra mig iordning lite.. så mycket som jag gör mig iordning nu för tiden vill säga.. ta på mig kläder, slänga upp mitt lilla hår i en toffs, tar på lite brunkräm sen klar.. jag har inte ens med mig nåt annat smink, åkte tåg utan smink.. detta är inte jag.. men jag orkar inte!

ÄLSKAR min nya dator, att ha en dator som har batteri som håller ett par timmar iaf.. det varade hela resan igår utan att laddda :) Underbart.. kanske man kan se lite film när man åker hem även om man åker bil :) guttans..

Nee gå o fixa var det..

Kram Kram

ps. tycker ni är lite dåliga på att kommentera. ds.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela