Välkommen!

oturen och förändringen av mig själv fortsätter..

Publicerad 2010-01-06 10:02:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Morrn mina läsare..  antalet läsare har sjunkit en del sen jag satte lösenord.. iof är det rätt skönt.. får bara seriösa kommentarer nu och det är ju underbart :)

Och min otur då.. ja den fortsätter.. fick akut-tid till tandl. igår.. var värre än dom väntat sig.. jag upppdaterar om detta i min sjukhusblogg lite senare eller så..

Igår höll jag på o bränna ner mitt kök också.. Jag är ALLTID jätte noga med mina ljus som jag tänder, går och kollar ofta och har aldrig glömt dom.. så igår TYDLIGEN (minnns nästan inte att jag gjort det) så tände jag min ljusstake i köket.. går runt o donar och sedan sätter mig i soffan för o koppla av lite.. inte en tanke på att ljusen är tända, efter en stund går jag ut i köket för att hämta lite dricka.. då ser jag bara hur det glöder så fint och är lågor från mossan o kottar o skitet i ljusstaken.. så på med vatten och det luktade sen brandrök i hela lägenheten i flera timmar.. vart är jag på väg? Jag e ju totalt förvirrad... crazy.. känner inte igen mig själv.. :(

Idag åker jag till skåne.. hur ska det gå då? Ska tåget stanna o bli stående flera timmar? Jag förbereder mig för det värsta.. :P

Hur kommer de gå i Lund denna gången? Med tanke på mitt liv just nu så känns de som de kommer gå åt helvete.. suck..

Igår var jag även hos Caroline m. familj.. trevligt.. skönt o få tänka på annat.. barnen fick sina julklappar och dom var så nöjda så.. Jonna fick 2 barbie dockor och ett "klock-pussel" så hon kan lära sig siffrorna och klockan :) Lucas fick två t-shirtar, en långarmad tunn tröja och bad-leksaker :) Tack för jag fick komma till er och ha tankarna på annat håll för stunden iaf... sjkälvklart är jag så splittrad så jag glömde varsin av deras julklappar här hemma, så dom får dom nån annan dag eller så...

Har väl inte mkt mer o skriva egentligen.. precis diskat en massa, snart ska jag fortsätta.. innan våra bästa år börjar för då ska jag sätta mig och försöka koppla av till det för att sen fixa allt här hemma och packa klart och så..


Ha en bra dag!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela