Välkommen!

Veckans chema :)

Publicerad 2010-01-20 20:49:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Haha tänkte vara lite rolig o lägga ut min veckas chema eller nåt.. hehe

 


Måndag: var i kalmar med mamma.. träffade Angelica och Oliver på ikea och så.. shoppade en hel del och sen fick Oliver sin julklappat också (bilder kommer, på Oliver)


Tisdag: Kalmar med Jenny, käkade lunch o bowlade o snackade en massa skit som vanligt :)


Onsdag: Mått dåligt, ont som fan i ryggen och ner i benet, inte gjort mycket.. skruvat ihop dvd-ställ och fixat lite här hemma sen vart hos mamma o pappa nu och käkat lite.. skulle träffat Suwe men blir inget med de, då jag inte vill att han kommer hit och sover här.. *duktiga Tess*


Torsdag: Städdag, kanske skulle träffat Malin på eftermiddagen.. men hon e tydligen i ullared :P


Fredag: Paaaarty time


Lördag: Bror och David är här, umgås med dom.. kanske Kosta till Yvonne :'(


Söndag: Umgås med bror och David sen middag och filmkväll med Nick..

Så ser denna veckan ut... fullt upp och jag tror precis det är de jag behöver och även om de låter som jag har fullt upp så är de ju väldigt mycket "slappa-tid" också.. har vilat så mycket nu senaste veckan så jag klättrar på väggarna snart (ändå är jag sjukt trött konstant) ... ändå känner jag inte för att göra ett skit, men jag MÅSTE.. så jag tvingar mig själv..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela