Välkommen!

Bättre sent än aldrig...

Publicerad 2010-07-02 07:25:00 i Kärlek är vackert!

Morrn.. uppe med tuppen idag.. somnade som en stock tidigt igår kväll.. skriver lite mer sen.. men först så ska ni få bilderna från Andreas o min kryssning.. hehe.. bättre sent än aldrig ;) Titta o njut.. o kommentera ;)

På tunnelbanan med bror för att ta oss till båten.. o brossan skulle till jobbet..

 

Andreas ville pussas mycket som vanligt, jag med såklart :)
 


Lite utsikt :)
    

Ett kort på mig som jag själv tycker blev väldigt bra :)


Kärlek <3


Tyvärr var vädret ganska så blåsigt o kallt så det blev mycket yatzy och kortspel, men mysigt o roligt hade vi ändå :)

Cola o godis måste man också ha lite ;)


My Love!!!


Haha så söt o go bild, blir man såhär glad av att se en reklam om öl? ;) Tihihihihi


Lite ute på soldäck kunde vi sitta, men de var kallt :P Får nog bli en tur senare i sommar när de fina vädret är med oss :)
 

Detta kortet gillar vi :)


Sen kom det förbi en österrikare (tror jag det var) som ville ta kort på oss.. det tackar vi för :P



Sen blev det en öl (för Andreas, jag tyckte inte om den :O) o så blev det en liten skagentoast som var jätte god :)
 

Det var allt jag hade att erbjuda från vår "lilla" dagskryssning när vi var i Sthlm :)

Kraaam Kraaam

ps. uppdatering om vad som händer i mitt liv kommer lite senare..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela