Välkommen!

Bild-bomb..

Publicerad 2010-07-22 13:02:00 i Kärlek är vackert!

Här kommer de lite bilder... men vart är alla kommentarer? :(

11 Juni... Studentfirande för Alexander, blev lite hastigt o lustigt samma kväll som vi kom hem från Stockholm, men de var trevligt =) Blev dock typ inga bilder tagna...

Min underbara mamma och pappa :) Älskar er <3


Min helt undebrara pojkvän och han är bara MIN.. tihi..


En glad Therese =)



Lite trötta efter en lång bilresa...



13 Juni... jag o älskling skulle ha en mysig middag eftersom det inte blev av när vi var i Sthlm som planerat utan vi kom fram till att laga en mysig middag när vi kom hem istället.. o det blev det vill jag lova, men kan tro att älsklin verkligen hade planerat detta... med pressent o allt <3

Förrätt.. skagentoast.. mmmm så gott de var :)



En glad Tess som blev mycket överraskad när jag kom ut från toaletten och in i vårt kök där de var dukat och ett paket låg på bordet, blev jag nyfiken eller? ;) Tihi.. ni vet ju hur jag ÄLSKAR paket.. ;P


En nöjd Andreas...


Mmm gott me rosévin...


Sen kastade vi lite gris....
 

En nyfiken Tess försöker hålla sig från att slita upp paketet.. tihih jag klarade de ganska länge ändå..



Love love love... kan kärleken vara såhär stark??


Sen var de dax för huvudrätten... mm gott, fläskfilé med grönsaker på spätt, klyftpotatis och tzatsiki.. gott gott


Sen var det äntligen dax o öppna paketet :D Weeeheey ;) syns de att man är glad eller? ;P



Ser ni någon skillnad? ;)


Jaa juste, halsbandet byttes snabbt ut mot det nya fina jag fick av Andreas! Åhhh så glad jag blev, jätte fint och sitter perfekt runt min hals <3

Sen får kvällen avslutas med efterätten... kladdkaka, grädde och melon/jordgubbsallad :) MUMMS



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela