Välkommen!

Bilder från midsommar...

Publicerad 2010-07-05 07:50:00 i Vänner har en stor betydelse!

God morgon gott folk.. här sitter jag och klockan är bara strax efter sju.. omöjligt att ligga kvar och somna om när älskling stuckit iväg till jobbet.. får väl dock snart lära mig att göra det nu när man bor här.. måste ju sova ut nån gång :) Hihi...


Trivs kanon bra och det ska bli sååååå kul att packa upp alla saker o blanda ALLA mina saker med älsklings <3 Underbart.. livet är underbart faktiskt, förrutom all värk, skallen känns bara som den blir värre och värre.. tråkigt men sant.. :(


Tänkte ta och lägga upp lite bilder från midsommar, då Andreas och jag var på stensö och firade Jessica och bara tog det väldigt lugnt, mycket trevlig kväll, blev en tidig kväll eftersom vi skulle upp och fixa oss för bröllop dagen efter :D


Här kommer lite bilder iaf...


Galningarna Jessica och Emma och sen en tjej.. som jag inte minns vad hon heter :P hehe

 

My big Love <3
 


Jag o Jessica (min fru/fruga som jag brukar skriva om, även en väldigt go men knasig arbetskamrat) Tihi



Söta Lina :) Roligt att ha kontakt o träffa denna tjej igen, gjorde de när jag var typ 16, 17 nånting så hon var kompis med Victor (mitt ex) och vi har iof haft lite kontakt från och till men ej träffats och sen visade de sig att hon är jätte bra kompis med min fru.. så nu ses man igen.. mycket najs de :) hihi


Tjejerna :)


Me and my boy :) love 4-ever!!! Älskar dig Andreas!





Lina med sin kärlek :)


Så söta så..

 

Skåål... Tihi


I feel love love love ;)



Väldigt mysigt nere på stensö, tack för en trevlig kväll frugan och alla andra! Måste göras om :)

Det var allt från den kvällen som jag hade att bjuda på :)



Tycker de är lite tråkigt att man typ aldrig får kommentarer längre, undra om man tappat massa läsare för att man inte uppdaterar lika ofta längre? :(


Nu ska jag ta och kika vidare lite här innan jag ska börja dona massa här hemma.. är ju en hel del att göra nu.. men det är roligt :D


Senare idag så blir det nog att Angelica och Oliver kommer och hämtar mig så åker vi till mamma och hälsar på.. sen kommer Andreas dit och hämtar mig så sticker vi till Emmaboda och kollar på möbler och åker och hälsar på några kompisar där :)


Ha en fortsatt bra dag.. mycket möjligt att bilderna från bröllopet också kommer här snart :)


Kraaam Kraaam

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela