Välkommen!

Bröllopet... del 1

Publicerad 2010-07-05 10:48:00 i Vänner har en stor betydelse!

Hej hej igen...

Tänkte slänga in lite av bilderna från bröllopet.. eller jag börjar nog med bilderna på Andreas och mig som togs innan bröllopet :) Så det blir lite i taget :)

Titta och njut, för det gör jag ;)

Just det ja, vi ska förstora ett kort på oss till Andreas mamma som fyller 65.. vilket skulle ni förstorat o gett bort?

1.


2.


3.


4.


5.


Jag är själv inne på att ta 1 eller 2, men hjälp mig gärna och säg vad ni tycker :) Hihi..

Här kommer resten :)

Little me..



Synd att jag ser gravid ut på detta kort... annars tycker jag det är fint..


Käääärlek <3


MIN bara MIN fina prins ;)


Andreas är den underbaraste av alla, jag är så sjukt lycklig med denna kille..


Pussas måste man göra också och med en puss avslutar jag detta inlägg :)
 

Nu ska jag se färdigt på våra bästa år och sen vila och dona lite, blir inget med Örsjö och Emmaboda idag, Andreas har för mycket på jobbet och jag mår inte så bra.. så på Onsdag åker jag till Nybro iaf..

Fler bilder lär nog komma under dagen skulle jag tro, känns som en sån dag :)

Kraaam

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela