Välkommen!

Bröllopet... del 2

Publicerad 2010-07-05 19:26:00 i Vänner har en stor betydelse!

Här kommer ytterliggare några bilder från det otroligt FINA och ROLIGA bröllopet :)

Nu tar jag korten från kyrkan och utanför :) Festen kommer senare eller imon eller nåt sånt... titta och njut av denna vackra dag som vi fick vara med och dela med underbara vänner och deras familjer..


Brudgubbarna och deras bestman står och väntar på sina vackra brudar...



Maddes brudtärna och brudnäbbar kommer in...


Otroligt söta Jonna kommer in och slänger ut rosenblad :)


Carolines brudtärna och lilla Lucas..


Madde kommer införd av sin pappa :D


Efter kom Caroline införd av sin pappa <3


Det var ett fint bröllop och tårarna rann på mig ett antal gånger, rörande att se vänner gifta sig och särskilt när Caroline är så pass nära mig som hon är.. är ju nästan som en syster för mig efter vår tid på gymnasiet som hon typ mer eller mindre bodde hos oss :)
   

Sen var den fina sermonin slut och dom vandrade ut ur kyrkan så stolta och jag fällde några tårar till :)
  

Malin o Jocke utanför kyrkan :)


Jag o Andreas utanför kyrkan <3


Tysk tradition som jag tycker var väldigt trevlig... Eric skulle klippa ut ett målat hjärta och sen bära Madde genom det :)
 

Numera familjen Elmgren :)


Familjen Elmgren med brudtärna och bestman


Min äksling... finns de nån goare? ;)


Glada jag :P


Det var korten från kyrkan det :)

Usch sitter här, helt slut.. Andreas är fortfarande på jobbet men jag hoppas att han kommer hem snart, saknar honom ju... jag har gjort en massa nytta idag mellan mina vilstunder av skallen.. men ska nog snart sätta igång o dona lite igen.. hehe..

Vad gör alla andra för trevligt? :)

Kraaam

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela