Välkommen!

Bröllopet... del 3

Publicerad 2010-07-19 08:11:00 i Vänner har en stor betydelse!

Bättre sent än aldrig :) Här kommer bilderna från brölopsfesten... titta o njut..


Underbara Lucas hittade en ballong som han skulle sitta på :) Hehe.. jag var livrädd att den skulle smälla, men den klarade sig..


Me and my love..


Blev en del dricka, hehe lägg märke till att snppsglaset är nästan samma storlek som vattenglaset ;) Gott gott :P


Uppdrag Piccaso.... att måla av sin partner, alla fyra fick göra detta under sina svensexor/möhippor..
   

Oliver... så sjukt söt :) Tihi



Nån som tror att min älskling gillar rödvin? Hehe.. då tror ni INTE fel vill jag lova.. tihi


Älskling tog lite muppbilder.. dom kan jag bjuda på.. hehe
    

.. ett blev väl någerlunda iaf ;P


Söta Olli..
  

Jag o bruden Caroline <3



Bästa vännerna.. älskar er!


<3


Goda tårtan..


I väntan på tårta...


Muppen :P


Eric.. så fin så :)


Såååå fina :)


Jag o Caroline...


Jag o Madeleine..



Perfekt kort ju ;) Hehe


Bröllopsvalsen... Kolla vad Caroline ser lycklig ut :) O jag grät.. var en känslig dag för mig.. hih
  

Blev mycket vals och dansande för Andreas och mig :)
      

Söta Madde..



Jag o Eric


hehe vet inte vad jag står o förklarar för honom... men något ingående verkar de vara :P



Folk i baren..
 

Tihi.. Madde o Jocke dansar :)


Är fler bilder kvar, så dom kommer nog lite senare idag..  inte så många kvar men några stycken, nu måste jag gå o försöka få i mig lite frukost..

Kram Kram


Kääääärlek <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela