Välkommen!

Bröllopet... del 4

Publicerad 2010-07-19 09:26:00 i Vänner har en stor betydelse!

Nu kommer resten av bilderna från bröllopet..

Två glada tjejer.. :)


Vackra Jonna.. min älsklingsflicka <3


Glada kärleksparet ;) Tihi.. love love love


 
   

Dax för fula Bettan :P
 

Jag diggade.. hehe


Som sagt.. massa dans..
    


Pusskalas måste man ha också ;)
   


Glada Tess..


Dax för sång av brudparen ;)
 

 

Hehe...


Jag o Eric


Jag o Maddes brudtärna Emma..


<3


Erik..


Jätte roligt hade vi verkligen...
 

Avslutar kvällen med kort på mig och Carolines pappa Charlie när vi buggade.. jätte kul att bugga med nån som verkligen kan :) Det gick undan kan jag lova..
  

Tack brudparen för att vi fick vara med och fira denna underbara dag med er, ett toppen fint bröllop med en toppen bra fest, kunde inte varit bättre.. Tusen tack..

Det var allt från bröllopet som jag har att erbjuda, får se om man får kort från lite andra senare.. isåfall kanske mer uppdatering kommer..

Kraaaam

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela