Välkommen!

En underbar pojkvän!!

Publicerad 2010-07-19 08:53:00 i Kärlek är vackert!

Igår var det ingen bra dag för mig, jag var ledsen och väldigt nere.. satte mig i bilen o åkte till jobbet.. och bröt ihop, tårarna bara rann och rann och jag vet egentligen inte varför, älskling ringde och var orolig för mig o hörde att jag var ledsen, han kom till jobb o lämnade en tröja till mig och gav mig en bamsekram innan jag började o sa dom starka orden som fick mig på lite bättre humör: "jag älskar dig, du är de bästa som hänt mig gumman".. han är helt underbar..

Kvällen på jobbet gick bra, allt flöt på utan några problem alls.. förrutom att jag inte fick behålla maten som vanligt.. suck.. jag tröttnar snart på att försöka äta... men nu är de nog bara en månad kvar ungefär tills det blir operation.. *håller tummarna*

Efter jobb så åkte jag hem, blev ett varmt välkomnande hem med en stooor kram o puss.. sen väntade det jätte god räksmörgås till oss i kylen, är han inte för gullig? Ler.. tror inte det finns nån bättre.. <3 Så det blev att äta lite o mysa o se lite av en film, sen blev det sängen o sova...

Nu sitter jag här, kan inte sova, vart uppe sen lite innan sju.. får väl se om jag kan vila lite sen.. lovat älskling att ta de lite lugnt idag och försöka att inte hålla på och dona en massa innan han kommer hem från jobbet, men får se hur det går med det.. det är ju inte precis min specialitet att ta det lugnt...

Håller nog på att stressa slut på mig själv just nu.. känner att jag har så många måsten som ska göras och greja o dona med.. urk..

 Förresten härromdagen på vår 4månaders dag så kom älskling hem med 20 rosor till mig efter han hade jobbat.. underbar..

Så säg mig... är han inte UNDERBAR? ;) Tihi..


Nehe tänkte att jag skulle ta de lugnt och se lite tv eller någt nu.. sen kommer lite mer bildbomber :)

Ha de bra sålänge..

Kraaam lyckliga men depprimerade o stressade Tess

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela