Välkommen!

Vad händer i mitt liv?

Publicerad 2010-07-02 13:33:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Hej hej..

Jao så.. vad händer egentligen i mitt liv? :) Det är händelserikt nu för tiden :) Tihi.. det har varit mycket packande och fixande.. just nu väntar jag på att Andreas ska komma hem så ska vi åka till Nybro och packa det sista och fortsätta gå igenom lite på vinden.. imon går de största flyttlasset med dom flesta saker o alla möbler vi ska ha här :) UNDERBART!!!

 Fixat färg o grejer till hallen nu så snart ska vi börja måla tak och väggar.. kommer bli jätte fint när de väl blir färdigt.. kul med renovering o en kille som verkligen vill göra de mesta själv o lära sig :) Min älskade pojk <3

Började äntligen jobba igår.. men de blev kaos tyvärr.. jag kom in o hittade en dam liggandes på golvet så det blev ambulans o hela kittet.. så de var minst sagt fullt ös.. tur jag bara jobbade till halv tolv... hoppas på mer tur nu när jag ska jobba imon och på Söndag :) Tihi...

Nee har nog inte mkt mer att skriva, någon som undrar något? Ställ gärna frågor o så... vad vill ni jag ska skriva om i min blogg? :)

Nee nu ska jag snart se unga mödrar lite grann o ta de lugnt en halvtimme - timme tills Andreas kommer hem..

Förresten idag lämnar Brossan och David sverige.. är måttligt avensjuk, men jag ska ju flytta på riktigt till min älskling i helgen så jag ska inte klaga :) Tihi




Ha en fortsatt bra dag alla :)

Kramar från mig

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela