Välkommen!

En ensamdag på stan..

Publicerad 2010-06-23 09:26:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

God morgon kära läsare :)

Nu sitter jag här med en smörgås med makrill och ett glas oboy, tittar ut genom fönstret och solen den lyser så skönt :) Underbara dag.. känns som denna dag kommer bli bra :) Tihi..

Idag blir det stan i min ensamhet, kolla efter de sista till bröloppet och fixa med det.. ska möte upp Caroline lite snabbt också och få en sjal som jag ska låna av henne så slipper jag köpa det :) Sen blir de nog en fiskburgare till lunch.. kanske att jag tar mig en glass någonstans i solen om det är varmt ute.. jag får helt enkelt se hur denna dagen blir :)

Katterna springer runt här o letar efter varandra, dom är rätt roliga att titta på.. så otroligt skönt att ha två katter som går ihop nu, inte bästa vänner (än iaf) men dom kan iaf vara i samma rum och det känns underbart! Dom är verkligen jätte nyfikna på varandra.. tihi

Har nog inte mycket mer att skriva nu, ska ta o äta upp min smörgås sen in o ta mig en härlig dusch och göra mig iordning så jag kan sticka neråt stan sen när Caroline ringer :)

Ha en bra solig dag alla!

Kram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela