Välkommen!

Mina och älsklings saker blandas...

Publicerad 2010-06-22 11:37:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Hej hej gott folk :)

Tar en lite pause i allt donande nu, kom på att de kanske är dax för lite uppdatering i bloggen :P Händer ju inte alledes för ofta nu...

Har varit en toppen helg, möhippa/svensexa i lördags som jag tycker var väldigt lyckat, men trött på söndagen var man.. men de är väl så de ska var? ;) Sen så gick ett litet flyttlass på söndagen också :) Så nu håller mina saker på o blandas med Andreas, underbar känsla.. ska ringa HSB idag eller imon o säga upp min lya också :D Tihi

Annars händer nog inte mkt mer just nu, blir bara att fixa en massa här hemma, är ju lite o stå i om man säger så med flytt o renovering o allt :)

Midsommar till helgen då, shit vart försvann all tid? :O Den bara rinner iväg, midsommarafton blir de iaf grill med frugan o fira henne lite, sen på midsommardagen blir brölloppet som man väntat ett helt år på nu.. hmm vart har de året tagit vägen? Hehe.. kommer nog bli ett super fint bröllopp tror jag och jag längtar nu, ska bli så trevligt :D och roligare känns de nu när man har en älskling o gå med.. weeheey ;P

Nee jag ska nog ta o fortsätta dona lite nu, vad ska mina läsare göra under midsommar då? Förresten är de nån som fortfarande läser min blogg? :O hehe

Ska uppdatera me lite bilder från Sthlm sen..

Kram Kram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela