Välkommen!

Mina senaste veckor i bilder..

Publicerad 2010-06-16 22:20:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Hellu gott folk :)

Har skaffat mig ett liv, därav har jag inte tid eller lust att sitta så mycket vid datorn.. men nu ska ni få se hur mitt liv ser ut just nu i bilder..

Myskvällar med min sötnöt blir det mycket.. helt underbart, han är de bästa som kunde hända mig.. vi har de kanon verkligen.. som sagt.. underbart..

Lite skumpa är inte fel o fira till de lite med ;)



Och till det måste man såklart ha goda räkor.. mumma..


O mys i soffan :)



Pusssssar blir de många ;)


Sen en dag skulle vi åka över till Öland o spela minigolf, trodde jag.. men egentligen skulle vi till glassbaren i borgholm o käka god glass, jätte mys, men tyvärr lite för blåsigt o kallt..



Sen blev de en mysig prommenad till bilen.. Tack älskling för en mysig dag :)



Stannade till i en mysig lite park :)
¨


Sen så har även Elin o Lowa varit här på besök :) Alltid lika trevligt.. tihi.. måste ses snart igen vännen..



Hon somnade me så skön stil :)


Jag o min lilla kisse, som tyvärr inte bor kvar här längre.. är lite tomt, men kommer ju träffa henne ganska så ofta ändå..


Pannkakor är gott ;) De får man beställningar från älsklingen om att göra ibland, o varför inte ta lite ego kort när man ändå håller på? ;)



Sen åkte jag o älskling till sthlm.. o bilder från de får ni nån annan dag.. annars blir de på tok för mycket på en gång..

Vad sysslar mina kära läsare med då? :)

Kram Kram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela