Välkommen!

Orkar inte vara sjukskriven längre..

Publicerad 2010-06-22 12:42:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Nee de orkar jag faktiskt inte, vill vara som normalt folk och kunna jobba.. suck.. min värk är nu hemsk, vet inte vart jag ska ta vägen snart.. så ska nog krypa ner under en filt i soffan om en stund, ska bara försöka få i mig lite mat först :) Fiskbullarna står på spisen, mumms vad gott hehe inte ätit de på hur länge som helst... får passa på medans Andreas är på jobbet... :)


Nee har väl inte mkt o skriva egentligen :) Hehe... eller har jag ens berättat varför jag är sjukskriven? ;) .. tror inte de.. är rätt så nyopererad igen, äntligen är mina bröst fixade så nu slipper man se ut som en 85-årig gammal tant iaf :P hehe... så därför är jag nu sjukskriven för jag inte får göra för tunga lyft, men nästa vecka börjar jag jobba igen :D

Nee dax att kolla till maten..

Kram Kram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela