Välkommen!

Sthlm i bilder..

Publicerad 2010-06-22 14:45:00 i Familjen betyder allt!

Älskling o jag hade en underbar vecka i Sthlm, bodde hos min bror o hans David :) Tack för vi fick komma o bo hos er, alltid trevligt o vara där på besök även om de inte var riktigt som de brukar då dom båda hade mycket inbokat den veckan med jobb osv... men jag o Andreas klarar oss ju fint själva :)

Första helgen så var vi på "smaka på sthlm" käkade lite gott o drack lite öl gjorde jag o Andreas.. gott

Mmm gott me öl tycker han ;)


Är vi inte söta? :P hehe


Haha jag blev super glad för jag fick en knäck klubba, haha är man ett barn så är man liksom, varför släppa det ;) Tihi... god var den som attans, dock lite fel o äta knäck mitt i sommaren ;)


Mupparna ;)


Lilla söta David :)


Ett kort som David tog som jag älskar :) Tyckert de e jätte fint, Tack David!


Pussas måste man ju göra ofta också :D Tihi


Sen promenerade vi en massa genom gamla stan o lite på söder och kikade..
 
   

Yatzy är ett MÅSTE ;P
  

Redo för att ta tunnelbanan in till stan o kika, blev typ varje dag, bara gå runt o mysa med älsklingen i massa affärer :)


 


Ett kort som jag själv tycker är jätte fint :) Synd att inte våra ansikten var med liiite mer.. men aa jag gillar de <3
 

Sen blev de såklart en runda till globen, för den hade inte Andreas sett på nära håll och jag kom på att jag vart där rätt mycket men ändå inte har ett ända kort på den.. så.. turister är turister.. skrattar.. 

  


Sen sista kvällen typ så hade vi riktig myskväll med David, Emil var iväg på grönalund med jobbet.. det blev räkor, ost, paté, vin o massa gott :) Riktigt mysigt o trevligt var det..


Jag såg rätt trött o sliten ut...
 

David han var glad :)



Älskling o jag var.. hmm turtoduvor som vanligt ;)



Någon blev lite smått fnittrig ;P



Sen så var vi iväg på dagskryssning också, jag o Andreas.. men bilder av det får ni senare för annars blir de hur mycket bilder som helst..

Hade iaf en underbar vecka...  jo förresten, vi var hos Andreas bror på middag också en kväll, ritkigt trevligt o träffa honom och hans tjej, trevliga..

De var nog allt för mig just nu, nu ska jag gå o fixa lite.. bara en o halv timme kvar till Andreas kommer hem :D tihi

Ha en fortsatt bra dag..

kramKram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela